Tugisüsteem
ULA toetab õppija arengut ja aitab tal saavutada õppekavale vastavaid õpitulemusi. Õppijal, kellel on õpikeskkonna tavasuutlikkust ületavad vajadused, mis tulenevad õpiraskustest või andekusest, toetatakse suuremal määral.
Tugispetsialistide toetus igapäevases õppetöös on õppeprotsessi loomulik osa. Vajadusel kaasab õpetaja psühholoogi, sotsiaalpedagoogi, eripedagoogi või logopeedi. Kui selgub, et laps vajaks järjepidevat erispetsialisti abi, siis sellest teavitatakse lapsevanemat. Vanemal on õigus mõjuval põhjusel loobuda tugiteenusest. Oma otsusest teavitab lapsevanem kooli kirjalikult.
ULA toetab õppija arengut ja aitab tal saavutada õppekavale vastavaid õpitulemusi. Õppijal, kellel on õpikeskkonna tavasuutlikkust ületavad vajadused, mis tulenevad õpiraskustest või andekusest, toetatakse suuremal määral.
Tugispetsialistide toetus igapäevases õppetöös on õppeprotsessi loomulik osa. Vajadusel kaasab õpetaja psühholoogi, sotsiaalpedagoogi, eripedagoogi või logopeedi. Kui selgub, et laps vajaks järjepidevat erispetsialisti abi, siis sellest teavitatakse lapsevanemat. Vanemal on õigus mõjuval põhjusel loobuda tugiteenusest. Oma otsusest teavitab lapsevanem kooli kirjalikult.